1. Klauzula informacyjna - dane osobowe
Lp. |
Wymaganie |
Informacja |
1. |
Tożsamość i dane kontaktowe administratora |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, al. J Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel.: 797702705; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; |
2. |
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych |
NW System Zarządzania Sp. z o. o. 37-300 Leżajsk, Wierzawice 874, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
3. |
Cele przetwarzania danych osobowych |
Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych jest niezbędne do celów udzielania świadczeń zdrowotnych (diagnostyka, profilaktyka, terapia) oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej (np. rozliczeń z płatnikiem, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, weryfikacji tożsamości przed wizytą). Pani/Pana dane osobowe mogą być także przetwarzane na potrzeby prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych. Dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora w związku z prowadzoną przez niego działalnością. Jeśli wyraził/a Pan/Pani zgodę na komunikację marketingową, Pani/Pana dane mogą być wykorzystywane dla celów marketingowych. Wykonywanie zadań chroniących dzieci przed przemocą; Ochrona sygnalistów. |
4. |
Podstawa prawna przetwarzania |
art. 9 ust. 2 lit. h RODO w związku przepisami regulującymi proces udzielania świadczeń zdrowotnych, w szczególności przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Art. 8 ust. 4 Ustawy o ochronie sygnalistów. Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (tzw. Ustawa Kamilka) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO.art. 6 ust. 1 lit. a RODO., Podstawą prawną jest art. 9 ust. 1 i art. 10 RODO oraz. art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO; |
5. |
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) |
Kontakt telefoniczny w uzasadnionych przypadkach |
6. |
Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją |
Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, w tym m.in. podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych oraz organom władzy publicznej, w tym Rzecznikowi Praw Pacjenta, Narodowemu Funduszowi Zdrowia, organom samorządu zawodów medycznych oraz konsultantom krajowym i wojewódzkim, w zakresie niezbędnym do wykonywania przez te podmioty ich zadań, w szczególności nadzoru i kontroli. Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Ponadto, jeśli wyraził/a Pani/Pan zgodę na komunikację w celach marketingowych, Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora m.in. dostawcom usług IT - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami. |
7. |
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony |
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej, a także nie będą profilowane. Nie będą również służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji. |
8. |
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu; |
Państwa dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w szczególności przez okres wynikający z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Dokumentacja medyczna jest przechowywana co do zasady przez okres co najmniej 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu. Po upływie ustawowego czasu przechowywania dokumentacji medycznej będzie ona niszczona w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta, którego dotyczyła, lub wydana Panu/Pani lub osobie przez Pana/Panią upoważnionej. Dane służące do celów rozliczania świadczeń zdrowotnych, a także dane służące do dochodzenia roszczeń będą przetwarzane przez okres przedawnienia tych roszczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. Dane przetwarzane na potrzeby księgowości i rozliczeń podatkowych są przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Przez okresy wskazane w innych aktach prawnych w tym ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Jeżeli wyraził/a Pan/Pani na komunikację w celach marketingowych, dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych w tych celach. |
9. |
Inne informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania |
Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych - uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są Pana/Pani dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do nich oraz przekazania Panu/Pani informacji w zakresie wskazanym w art. 15 RODO; sprostowania Pana/Pani danych osobowych - żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; usunięcia Pana/Pani danych osobowych - żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, jeżeli spełniona została jedna z przesłanek określonych w art. 17 RODO, m.in. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Prawo do usunięcia danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki Administratora związane z prowadzeniem dokumentacji medycznej; ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych może zostać ograniczone ze względu na obowiązki Administratora związane z prowadzeniem dokumentacji medycznej; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO. |
10. |
Informacje o prawie do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) |
|
11. |
Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) |
12. |
Informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych |
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do udzielenia świadczeń zdrowotnych ze względu na wymogi prawne nałożone na Administratora, w tym m.in. konieczność prowadzenia dokumentacji medycznej. Odmowa podania danych może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, brak zgody na komunikację marketingową nie może być podstawą do odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego. |
13. |
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu |
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; |
Klauzula informacyjna (PDF, 130 kb)
2. Monitoring wizyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) – dalej RODO informuję, że:
Administratorem systemu monitoringu wizyjnego jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000068400, posiadającym REGON: 110197664, NIP: 5651337789, tel.: +48 797702705, fax: 82 5724170, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zwany dalej „Szpitalem”.
Szpital wyznaczył Inspektora Ochrony Danych SP ZOZ we Włodawie – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Szpitala. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku zarejestrowanego przez monitoring wizyjny przetwarzane będą, w celach:
- zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów lub pracowników pomieszczeń na podstawie art. 23a ustawy o działalności leczniczej (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2190);
- zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia, zachowania w tajemnicy informacji na podstawie art. 22² ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), art. 9 ust.2 lit. h RODO.
Systemy monitoringu wizyjnego obejmują wejścia do budynków, ciągi komunikacyjne Izby Przyjęć (IP) i Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Monitoring wizyjny jest wprowadzony w sali chorych na Oddziale Położniczo-Ginekologicznym – zakres Noworodki i Wcześniaki w celu ratowania życia lub zdrowia na podstawie art. 9 ust.2 lit. c RODO w związku z art. 23a ustawy o działalności leczniczej.
Systemy monitoringu wizyjnego obejmuje korytarz w budynku administracji obejmując wejście do serwerowni, okienko kasy oraz korytarz.
Dane osobowe z monitoringu wizyjnego:
- udostępniane będą wyłącznie na żądanie podmiotów uprawnionych do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa;
- przechowywane będą w zależności od zastosowanego rozwiązania technicznego danego systemu monitoringu wizyjnego przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania z zastrzeżeniem przypadku, gdy nagrania obrazu będą stanowiły dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa, termin przechowywania danych ulegnie przedłużeniu do czasu jego prawomocnego zakończenia;
- nie będą poddawane żadnej formie zautomatyzowanego przetwarzania, w szczególności profilowaniu;
- nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy SP ZOZ we Włodawie oraz podmioty, które są uprawnione z mocy prawa (np. Policja).
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści tych danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprostowania/uzupełniania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Monitoring wizyjny (PDF, 140 kb)
3. Korespondencja e-mail
- Administratorem Pani(a) danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel: +48 797702705, fax: 82 5724170, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych SP ZOZ we Włodawie – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji drogą elektroniczną.
- Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit b), c) lub lit. f) RODO w zw. z ustawą z dnia z dnia z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności pracownicy SP ZOZ we Włodawie, dostawcy hostingu i zewnętrznych systemów teleinformatycznych.
- Dane będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu wynikającego z korespondencji lub zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeń wykonawczych zgodnie z nadaną dokumentacji kategorią archiwalną.
- Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych może skutkować brakiem możliwości uzyskania odpowiedzi dotyczącej wiadomości e-mail.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Korespondencja e-mail (PDF, 122 kb)
4. Rekrutacja
Lp. |
Wymaganie |
Informacja |
1. |
Tożsamość i dane kontaktowe administratora |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, al. J Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel.: 797702705; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
2. |
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych |
NW System Zarządzania Sp. z o. o. 37-300 Leżajsk, Wierzawice 874, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
3. |
Cele przetwarzania danych osobowych |
Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, ochrony sygnalistów. |
4. |
Podstawa prawna przetwarzania |
Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit. c) i i art. 9 ust. 2 lit. b) w związku z art. 22¹ kodeksu pracy, oraz Ustawa o ochronie sygnalistów. |
5. |
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) |
|
6. |
Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją |
Odbiorcami danych osobowych mogą być: dyrekcja SP ZOZ we Włodawie i pracownicy uczestniczący w procesie rekrutacji. |
7. |
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony |
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej, a także nie będą profilowane. Nie będą również służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji. |
8. |
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu; |
Dane będą przechowywane przez okres rekrutacji do czasu wyłonienia kandydata na dane stanowisko. W przypadku wyrażenia zgody, dane osobowe mogą być przetwarzane do celów przyszłych rekrutacji. Przez okresy wskazane w innych aktach prawnych w tym ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. |
9. |
Inne informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania |
Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. |
10. |
Informacje o prawie do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) |
|
11. |
Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) |
12. |
Informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych |
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z procesem rekrutacji. Odmowa podania skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
|
13. |
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu |
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; |
5. Zamówienia publiczne i zapytania ofertowe
- Administratorem Pani(a) danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel: +48 797702705, fax: 82 5724170, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych SP ZOZ we Włodawie – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanego w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1 lit. b) lub lit. c) w związku z przepisami Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
- Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zamówienia publiczne i zapytania ofertowe (PDF, 107 kb)
6. Zamówienia publiczne działalność lecznicza
- Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, ul. Al. Józefa Piłsudskiego 64 , 22-200 Włodawa tel: 797 702 705 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włodawie Wojciecha Podlaskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia w określonym zakresie świadczeń zdrowotnych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania jest 6 ust. 1lit. c) w związku z przepisami Ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być w szczególności: minister właściwy ds. zdrowia, Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
- Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z ubieganiem się o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie udzielania zamówień lub organizacji konkursu.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zamówienia publiczne działalność lecznicza (PDF, 130 kb)
7. Nagrywanie rozmów
- Administratorem Pani(a) danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel: +48 797702705, fax: 82 5724170, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych SP ZOZ we Włodawie – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
- zapewnienia prawidłowej obsługi telefonicznej, realizowanej przez pracowników Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włodawie, jako Administratora Danych Osobowych, w tym udzielania świadczeń zdrowotnych oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej
- zabezpieczenia interesu prawnego osoby, której dane osobowe zarejestrowano w systemie nagrywania rozmów telefonicznych;
- na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia roszczeń i zabezpieczenia materiału dowodowego, wprowadzam do użytku system nagrywania rozmów telefonicznych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 9 ust. 2 lit. h) oraz i) w związku z art. 6 ust 1 lit. f) RODO.
- Pani/Pana dane mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (Policja, Prokuratura), podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
- Państwa dane będą przechowywane przez czas określony w Zarządzeniu.
- Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych wniesienia, wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do prawidłowego przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, w tym rejestracji pacjenta, weryfikacja uprawnienia do uzyskania informacji o stanie zdrowia, itp.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Nagrywanie rozmów (PDF, 120 kb)
Wniosek o udostępnienie nagrania rozmowy telefonicznej (PDF, 134 kb)
8. Klauzula poufności dla wykonawcy
- Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich nieujawnionych do wiadomości publicznej informacji dotyczących SPZOZ We Włodawie pozyskanych poprzez Wykonawcę podczas lub w związku ze współpracą z Zamawiającym. Obowiązek zachowania w tajemnicy obejmuje („Informacje Poufne”):·
- Dane osobowe, do których Wykonawca ma dostęp lub zostały mu powierzone, w tym dane o stanie zdrowia pacjentów.
- Procedury, instrukcje, wszelkie informacje techniczne i technologiczne.
- Informacje organizacyjne przedsiębiorstwa, plany biznesowe, działania reklamowe i marketingowe.
- Informacje dotyczące płynności finansowej, kontraktów, informacji dotyczących kontrahentów.
- Innych informacji prawnie chronionych.
- Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia uzyskanych Informacji Poufnych w tym danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych, a w momencie przekazania informacji prawnie chronionych przetwarzający zobowiązuje się do zachowania wszelkich wymogów określonych w odpowiednich aktach prawnych w stosunku do tych danych.
- Udostępnienie Informacji Poufnych w tym danych osobowych przez przetwarzającego osobom trzecim możliwe jest:
- Jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
- Na żądanie sądu, prokuratury, policji i innych organów państwowych uprawnionych do ich uzyskania na podstawie ustawy. W tym przypadku przetwarzający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować administratora o wpłynięciu takiego żądania.
- W obu powyższych przypadkach Wykonawca udostępni Informacje Poufne jedynie w niezbędnym zakresie.
- Wykonawca zobowiązuje się, na każde żądanie Zamawiającego, do wydania lub zniszczenia wszelkich przedmiotów będących nośnikami Informacji Poufnych (w tym kopii, notatek, plików komputerowych) w zakresie, w jakim zawierają one Informacje Poufne. W przypadku sytuacji przechowywania Informacji Poufnych na urządzeniach elektronicznych należących do przetwarzającego należy usunąć te Informacje
Poufne w sposób nieodwracalny. Czynność potwierdza się protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Odmowa zadośćuczynienia takiemu żądaniu może nastąpić jedynie w takim zakresie, w jakim spełnienie żądania stanowiłoby naruszenie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku danych osobowych po wygaśnięciu lub rozwiązaniu Umowy przetwarzający jest bezwzględnie zobowiązany do zwrotu powierzonych mu danych osobowych oraz skasowaniu wszelkich kopii tych danych, będących w posiadaniu przetwarzającego w celu zaprzestania dalszego ich przetwarzania.
- Wykonawca zobowiązuje się przekazać informację o obowiązku zachowania poufności wynikającej z niniejszej umowy swoim pracownikom oraz współpracownikom przetwarzającego, odpowiada także za zachowanie tajemnicy przez swoich pracowników oraz współpracowników.
- Obowiązek zachowania poufności nie ustaje po wygaśnięciu niniejszej umowy.
Klauzula poufności dla wykonawcy (PDF, 120 kb)
9. Pracownicy
Lp. |
Wymaganie |
Informacja |
1. |
Tożsamość i dane kontaktowe administratora |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, al. J Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, tel.: 797702705; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
2. |
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych |
NW System Zarządzania Sp. z o. o. 37-300 Leżajsk, Wierzawice 874, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
3. |
Cele przetwarzania danych osobowych |
Zapewnienie obsługi finansowej i kadrowej na podstawie kodeksu pracy, ustawy o rachunkowości; Obsługa składek odprowadzanych do ZUS na podstawie ustawy o ubezpieczeniach społecznych; sporządzania i rozliczania deklaracji podatkowych na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych; Przeprowadzenia stażu, praktyk na podstawie ustawy o promocji zatrudnienia i rynku pracy, ustawy o szkolnictwie wyższym; Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na podstawie ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych; Szkolenia pracowników na podstawie kodeksu pracy; Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia, zachowania w tajemnicy informacji na podstawie kodeksu pracy; Zapewnienie utrzymania systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe – na podstawie kodeksu pracy i ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta. Realizacja zadań wynikających z Ustawy o Ochronie sygnalistów. Wykonywania zadań chroniących dzieci przed przemocą. |
4. |
Podstawa prawna przetwarzania |
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w zgodzie z art. 6 ust. 1 lit b), c), e), f) oraz 9 ust. 2 lit. b) RODO |
5. |
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) |
|
6. |
Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją |
Odbiorcami danych osobowych mogą być: pracownicy, zleceniobiorcy i podwykonawcy; podmioty trzecie w związku z wykonywaniem przez Panią /Pana obowiązków pracowniczych np.: wsparcie i utrzymanie infrastruktury IT, doradztwo prawne, obsługa zamówień, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z pracodawcą i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, tj. np.: biuro księgowe, obsługa prawna, Zakłady ubezpieczeń, banki. |
7. |
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję odpowiedniego stopnia ochrony |
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej, a także nie będą profilowane. Nie będą również służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji. |
8. |
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu; |
Państwa dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa. Dane przetwarzane na potrzeby księgowości i rozliczeń podatkowych są przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Przez okresy wskazane w innych aktach prawnych w tym ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (art. 8 ust 4 i 8). Przez okresy wskazane w innych aktach prawnych w tym ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. |
9. |
Inne informacje niezbędne do zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania |
Przysługuje Panu/Pani prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania Pana/Pani danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. |
10. |
Informacje o prawie do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) |
|
11. |
Informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) |
12. |
Informację, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych |
Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do celów związanych z zatrudnieniem ze względu na wymogi prawne nałożone na Administratora, w tym m.in. Odmowa podania skutkuje brakiem realizacji obowiązków pracodawcy przewidzianych przepisami prawa. |
13. |
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu |
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; |